Tisdag 26/5

Gud vilket underbart väder det är ute! =)
Dock så blev jag kraftigt förkyld efter tysklandsresan i lördags. Så i söndags och igår blev hyffsat lugna dagar, inomhus! =(
La ute på gården igår en stund och skulle sola men febern kom då smygande och jag kände att det var lika bra att gå in. Så låg framför tvn nästintill hela dagen och kollade på skräp! =)

Tysklandsresan i lördags var helt ok, hade gudafint väder. Inhandlade såklart alldeles för mycket gott, men nu räcker det ett tag iaf *tihi*

Ja, vad har mer hänt sedan jag skrev sist???
Jobbade lite i fredags, enda timmarna denna månaden! =(  Men men, snart börjar sommarjobbet! =) 'Money Money*

I dag fick jag stiga upp tidigt för att bege mig till gyn i Karlshamn. Får hoppas det lyckas bättre denna gången. Annars är det skrapning under narkos som gäller! =S

Nallen verkar ha det rätt så bra i Norge.....Dock tycker han att de inte tar fisket på fullaste allvaret utan fjantar sig mest. Tråkigt att de tycker så eftersom de hade sett fram emot mycket fiske och inte massa fylleslag...Men men, blir så när det enbart är grabbar som släpps lösa! =)

Nahe, om man skulle ta och sätta lite fart....Packa ihop lite kläder och sedan bege mig till Ofm för att handla och beställa klipptid och därefter ta och köra ner till Stugan där jag tänkte tillbringa några dagar med mamma, mormor och morfar. Skönt att slippe sova ensam några nätter...
Sover så grymt dåligt när inte O är hemma! är helt beroende av honom, saknar honom så!
Helt sjukt va beroende man kan vara av en annan människa. Blir jobbigt när jag åker till Thailand men då är det inte jag som får vara hemma själv! ;) Och vi har klarat det förr så det ska nog gå bra igen! =)

Ha det så bra gott folk!
Njut så mycket ni kan i det fina vädret...Det ska iaf jag göra, antingen på land eller ute med min lilla pärla! =)
Kanske skriver igen när jag kommer hem, om jag kommer ihåg det! =)

Ska iaf på 25+25årsfest på lördag. Ska bli gryyyyymt kul! Det ser jag fram emot! =)
Hade varit kul om O följde med, men han lär väl vara på hemväg då eller så är han hemma och är dödstrött. Så det får nog bli fest utan honom!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha så underbart i stugan och superkul på M+P's fest på lördag..

Hoppas nu vädret är med er lite när ni är i stugan..



Kram

Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback