Nu är vi på gång! =)

Japp, idag var mormor och jag nere och betalade/bokade resan.
Den 8 nov bär det av till Thailand och kommer hem igen den 30 nov, faaaaan va jag längtar alltså!!!
Enbart 190 dagar kvar, snart snart snart! =) =) =)

Känner mig rätt lycklig idag fast jag har gjort av med över 10 000kr, haha! ;)
Så nu ska jag bara ta kontakt med det där guesthouset som jag har hittat och är riktigt intresserad av.
Får bara hoppas att lägenheten är ledig då, hade varit gott mos...300 m till Karon Beach! =)

Så idag har det inte blivit något städat som det var tänkt, efter många om och med så bestämde vi ju oss istället för att betala så priserna inte kan gå upp för oss! =)
Så städa får jag göra en annan dag, när vet jag dock inte.
Om vädret tillåter imorgon så jag och Ola ut och jaga näbbgäddor i havet *me lile*
Det är absolut det roligaste fisket som finns och på onsdag bär det av till K-hamn igen för anställningsintervju och därefter tvätta saaben och göra den fin inför helgtrippen.
SEN får jag väl försöka städa undan här lite innan alla träningar och promenader...
För tidigt på torsdag morgon så beger vi oss av till mitt paradis som Ola brukar kalla det, ULLARED here we come! ;)
Stannar där till lördag, gott mot! ;)

Jag och Mormor tog oss en tripp in till systembolaget i K-hamn idag när vi ändå var där och införskaffade oss lite gottit att dricka som vi ska ha med oss till Ullared!
Shit, vilken dyr vecka det kommer bli! Men det är det värt! ;)
Sedan avslutade vi vår lilla tripp med att mormor bjöd på lite fika, mumsigt för smaklökarna och så känns det som att man gick upp 5kg bara av att titta på det och ytterligare 5 kg för att man åt upp det...*skrattar*
Jaja, gott var det iaf.....Har dock unnat mig lite väl mycket på sistone...får bli andra bullar på måndag! ;)

Nähe, stryka lite tvätt nu så man har gjort något vettigt idag????
Hrm, är ju en stund till halv åtta så det skulle jag nog hinna innan jag ska stå i d-hallen och hälsa alla välkomna igen!

Helgen var förresten helt underbar för er som inte redan har fattat det...
Ätit gott och legat ute och solat i bikini heeeela dagarna...Brände mig dock en aning, men det är det värt....
Fy va jag älskar sol och värme! =)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du tog det säkra före det osäkra med att ta systemet i Karlshamn så inte Sandra handlade upp allt i Ofm ;-) Bra!!

Trevligt att resan är betald så ni slipper höjningar på priset..

Ullared!!! Vad avis jag blir.. ha så himla kul..



Kram

Mia

Postat av: My

Precis, den där Sandra kan man ju inte lita på! ;)

Mycket gott blev det, några nyheter hittade vi också. Åh, va jag längtar. Ska verkligen bli helmysigt med två nätter i Ullared! :)

2009-05-04 @ 22:44:37
URL: http://flickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback