Nu är det nära! :)

Japp, imorgon bitti bär det äääääntligen av. Som vi har längtat! =)
Ska bli så helt underbart kul så det finns inte. Jag måste vara en rätt sorglig människa men dessa personer jag ska åka med är helt underbara...Fast de är mellan 47-72! ;) Tre generationer och så Ella! =)
På kvällarna ska det drickas gott, grillas och snacka Thailandsresa eftersom det är samma härliga gäng som åker dit! =)
har fått en del broshyrer som vi ska titta i. Ella får bestämma vad hon vill se, eftersom vi redan har testat det mesta där nere...
Men kolla in orkidena (hur stavas det) och rida elefant blir det nog...Eller någon båtutflykt...jaja, vi får se. Har ju tre veckor på oss så vi ska nog hinna med det PLUS en j*vla massa tid vid stranden, gott! =)

Har nu på morgonen varit på anställningsintervju på Photomic i K-hamn...Gick väldigt snabbt, fick ett rätt gott intryck av dem, verkar vara härliga personer. Dock kändes det inte som om intervjun gav så mycket, kanske var alla 39 platserna redan tagna av folk "de känner". Återstår att se med andra ord, får besked vid midsommar sa de iaf!

Kom hem och la mig sedan framför tvn en stund, tycker att vädret faktiskt tillåter det. Inte ofta det sker annars, höll nästan på att slumra till lite där ett tag! =)

Fast nu har jag piggnat till lite igen, ska snart ställa mig och baka lite bröd som vi ska med oss och förbereda lite mat som också ska med...Sedan blir det till att packa så lite grejer som möjligt, får ju inte ta pltas i bilen. Måste ha stort utrymme tills vi ska hem! ;)
Får hoppas de får på takboxen som de har lånat. Dock så var lasthållarna som värsta legot! =/

Sen dammsuga IGEN för när Ola kom hem från fisket så såg det lika skitigt ut här igen...
Ska sedan lite senare idag om vädret tillåter det dammsuga saaben och därefter gå på intensivpasset.
Ja, så kommer nog min dag se ut! =)
Måste komma ihåg att föra över lite pengar, värsta mardrömmen att komma dit och inse att man har glömt det! =)

Ha en bra regning dag! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Avis blir jag.. Vill med till Ullared.. Men min tur en annan gång..

Är ju inte åldern som gör om man har kul ihop.. Vi är ett gäng fd arbetskamrater som träffas med jämna mellanrum där den yngsta är 33 och äldsta 62 och vi har superkul ihop :-D Alla lika galna..



Ja se till att ta pengar med dig.. Sist jag och en kompis var iväg så hade hon glömt sitt betalkort hemma så jag fick ringa min sambo så hon fick låna av honom och sedan lånade hon mitt Ullaredskort så det löste sig men ändå.. Hon fick panik när hon upptäckte det över halva vägen till Ured.. Ha ha.. Men det löste ju sig :-D



Ha det nu underbart där uppe och handla inte ihjäl dig ;-)



Kram

Mia

Postat av: My

Usch, säg inte så...Har redan packat ner plånbok och allt sånt...Men har nog dubbelkollat 3-4ggr redan. Det måste vara värsta mardrömmen alltså, fy!



Ja, kul är det minsta vi ska ha...12 timmar kvar tills vi sitter i bilen upp och fnittra ihjäl oss! :) längtar

Ska försöka att inte handla ihjäl mig, bara lite! ;)

Jobba lugnt inatt! Kram

2009-05-06 @ 18:36:16
URL: http://flickanm.blogg.se/
Postat av: Josse

Ska försöka lägga in mera bilder=) Åhh vad avis jag blir, vill med till ullared..Så länge sedan jag va där nu=( Hoppas ni får jätte kul och hittar massor iaf=) kramar

2009-05-11 @ 23:00:30
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback