Torsdag kväll...

Jahapp, och så sitter man här igen. har faktiskt inte suttit här så mycket idag *stolt*

Steg upp i hyffsad tid och åt frukost, kollade sedan på gränsbevakarna i Australien. Därefter så var det dags att klä på sig och köra upp till köra af igen för att få en ny påskrift ÄN EN GÅNG!!! Känns kul när man måste upp dit nästa vecka igen för att få en påskrift för denna månaden! Typiskt, blir många resor till ofm. Fast snart ska jag börja cykla, dock inte till träningen för det är alldeles för mörkt! =(

När jag sedan kom så satte jag igång och började storstäda lägenheten, skurade även två kökslådor som har sett äckliga ut ett tag nu.
VId två påbörjade Ola middagen som bestod av het grönsakssoppa, mycket mumsigt tyckte jag men inte Ola! ;)

Var klar med tvätt och städning vid halv sex, la mig på soffan och var DÖDStrött. Fattade inte vad det var med mig, men kom till slut på att jag var hungrig och hade alltså ingen energi i kroppen. Värmde lite spagetti och köttfärssås! =)

Ringde sedan mamma och frågade om vi skulle gå en runda och såklart nappade hon på det. Blev en skön lång runda, så nu är jag pigg och glad igen (Lagom tills man borde gå och lägga sig)....

Imorgon ska jag ut och gå en runda med mamma och M, därefter veckohandla (fast för en gångs skulle så ska vi inte ha så mycket *skönt*). Sen bär det hemåt, laga mat och tvätta av sig lite, kanske även byta kläder. För klockan halv 4 börjar jag jobba, göttit! Har dock inte en aning vem jag ska jobba med men det märker jag nog! Haha! =)

Så imorgon jobbar jag mellan 15.30-21.30 och på lördag mellan 08.30-16.00. Gott med liiite extra pengar iaf, och så får jag komma ut och träffa lite andra människor *längtar*
Dock dem jag jobbar för (Malin and the gang) ska till Ullared och göra Gekås osäkert, fusk! =) Fast jag får se det från den ljusa sidan. Jag tjänar pengar den helgen och de går back! ;)
Fast jag kommer ju också gå back....fast inte förens i majmånad! ;P

På lördagkväll ska det sen pillas räkor till melodifestivalen *mumma va gott* =)

Nahe, om man skulle försöka gå till sängs nu och försöka vända iaf liiite på dygnet. Fast lär ju ligga och läsa alldeles för länge som jag gjorde igår! =( Boken är för bra, det är bara till att erkänna det!
Skönt att det bara är en tidig morgon jag jobbar, och den är ju inte farligt tidig heller om man jämnfört med hur tidigt jag har börjat förr i mitt liv! =)

Sov så gott!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback