Tisdag..

Gick som sagt bredvid med Sussu igår, gick rätt bra tyckte jag. Lite mer att tänka på då man kommer vara ensam på dagtid men men, det löser sig säkert det också. Ska gå bredvid på fredag också så efter det ska jag nog fixa det själv om det skulle behövas sen...
Ska även jobba på torsdag så det kommer generera i lite pengar *wiiiie* Kan komma till nytta till Ullared som börjar närma sig med stormsteg =) *me like*

Det här med skitsnack bland vuxna människor gör mig sååå trött, så löjligt. Skulle vilja skriva så mycket men väljer att inte göra det. Ska inte låta min aggression gå ut över mina läsare *asg* Som om jag brukar bry mig om det? ;)

idag tycker jag att jag har varit duktig, har putsat fönsterna i sovrummet, köket och i badrummet..."Bara" vardagsrummet. Kan även säga såhär har putsat 20/44 fönster, så jag har en del kvar...Skit att behöva ha delbara fönster, blir ju dubbelt så mycket att putsa...Suck...
Har även kört en maskin tvätt och hängt upp den, ska ställa mig och stryka strax hade jag tänkt och efter det dammsuga...
Sen ska det lagas mat, orkar inte göra något speciellt så det får bli kåldolmar och potatis med sås och lite grönt till det =)

Sen gör jag nog inte mer idag, behöver hjälp med att få ner gardinerna i vardagsrummet så det får jag ta en dag när någon kan hjälpa mig...
Ikväll är det gästpass på friskis, steppass..Var länge sedan jag körde step så det ska bli skoj! =)
Brukar dock inte träna på tisdagar men eftersom jag inte kan gå på afron/forzan på torsdag så får det bli såhär istället, pengarna går före! =)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer...går och väntar på att chefen ska höra av sig. Fick bara veta att jag hade fått sommarjobb, och att jag skulle få jobba mycket. Men han skulle höra av sig när schemat var klart...=)

Det var något mer jag skulle skriva om, men det gick upp i rök...Hrm, jaja kommer väl på det så småningom!

Ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback