Tiiisdag!

Kom iväg tillslut igår och masserade Malin och fikade även lite, mysigt att busa lite med Julia! =)

Därefter så drog jag hem, tittade på unga mödrar och stack sedan iväg till träningen med Lena, fasiken va kul det var. Så j*kla roligt pass,  när man kom hem så bara lyste det om en! ;)

Idag har jag varit uppe och hämtat lillebror i skolan, bortskämd. Stack även då till Willys för att handla lite ingredienser till en ny maträtt jag tänkte testa idag, haha ska bli spännande att se hur det kommer smaka! =)

Ska sen köra upp till mammas jobb och ge henne lite mat innan vi beger oss till simhallen. Får se om vi tar ett F%S pass efter det också, medel utan hopp blir det isf! Men, vi får se vilket humör vi är på när vi har simmat klart först och främst! =)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, hittat ytterligare ett jobb till som jag ska söka. Fast att jag vet att det är lönlöst, men men försöka kan man ju alltid göra!

Imorgon ska  visst Ola & Håkan iväg och fiska så jag får väl tvätta lite, ska även rensa min garderob och se om jag hittar något att ha på sig på maskeradgympan på F&S på torsdag, temat är GLITTER & GLAMOUR! =)
Tvivlar på att jag hittar något att ha på mig, när man för en gångs skulle känner för att klä ut sig! =/

Nahe, nu får maten vara klar för My är hungrig, ovanligt *not* ;)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback