Söndag

Ja, och så var det söndag igen! Har inte varit på det bästa humöret denna helg. Avskyr att jag är som jag är till person. Håller allt inom mig, lägger sak på sak på minnet som irriterar mig och till slut så rinner bägaren över, vilket skedde i fredags och igår! =( Och så klart gick detta ut över Ola, men efter lite gnäll och tårar så lugnade det ner sig. Tror Ola med förstod vad jag tyckte och tänkte så även han fick sig en liten tankteställare, så lite bättre känns det. Fast hundra är det inte heller, men det kanske det inte blir hellre, kan ju inte alltid bli som man vill. Vi får försöka jobba på det med andra ord. Mamma och mormor drog igår ut mig på en liten shoppingtur till K-stad, där vi bara skulle titta lite och såklart äta gott! =) Mamma var på jakt efter en ny matta, vilket hon hittade. Själv hittade jag ett par limegröna jeans, som har kostat 300kr, kostade nu 149kr. Fick dock ett litet bidrag på 100kr av en snäll person så jag betalade enbart 49kr för dem ;) Köpte inget annat, har inte riktigt lust eftersom pengasituationen är som den är för tillfället, sparar mina pengar till Ullared. :) Ska försöka lägga undan min lön denna månad till dit och bara leva på f-kassan när pengarna bestämmer sig för att dyka upp. :S Igår lagade iaf Ola en thairätt med grön curry, fanken va starkt det var. Han hade även lagt i röd chilli. Det blev nog starkare än vad han själv trodde det skulle bli. Låg sedan resten av kvällen med svåra starksmärtor hela kvällen och natten, gick mellan sängen och toaletten. Fy, vilken natt. Den vill jag aldrig mer vara med om, och stackars Ola hade så dåååligt samvete för att han hade gjort maten. Men men, jag överlever. Dock är den inte hundra än. Fick även ett mail som gjorde mig såååå gladi natt, även om det antagligen inte betyder någonting så gav det mig ett liiitet hopp *hoppas* Idag är Ola iväg och fiskar med Molgan och jag sitter hemma hos mamma och degar. Ska få våfflor idag, blir nog gott för magen. Iiiinga kryddor på ett bra tag. Konstigt att inte Ola blev dålig, brukar vara han som inte tål starkt kryddad mat. Men nu vet iaf jag att jag inte tål grön curry och så vet jag sedan innan att min mage inte fixar tandorikrydda.... Ska även ikväll på F&S möte klockan fyra, får inte glömmas. Nej, nu ska jag hjälpa mamma att lägga på mattan sedan ska vi köra och köpa glass...kanske kan ta en promenad senare, skulle vara skönt... Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback