Skatteåterbäringen! =)

Igår fick pappa en snilleblixt att vi skulle lägga några brädor till på golvet. Hann nästintill klart, har bara en rad kvar när bräderna tog slut....fattas typ två tre brädor, haha!

Så mamma och jag fick börja dagen med att köra upp till IKEA igen. :)
Så snabbt det gick har det aldrig gott....allt kostade typ 260kr det vi köpte, billigt och bra! ;)

Sedan körde vi och fixade en 60 årspresent som vi ska ha med sig imorgon. Därefter körde vi hem och åt våfflor, mumsigt gott! =)
Dock åt jag nog två för mycket för nu är jag äckligt mätt.... Men det får jag träna bort ikväll på intensivpasset.... =)

Var även inne en runda på nya Intersport här i byn, men det jag var ute efter var såklart slut när jag kom =/

Men det största positiva idag var nor att skatteåterbäringen kom  =) =) =)
Så med de pengarna kan jag betala Thailandsresan, så är det bara kladdpengar jag behöver samla ihop till hösten! ;)
Gott, har haft ett stort smile hela dagen sedan posten kom. =)
Det behövde jag verkligen! =)

Resten av dagen ska nog ta det rätt lugnt fram till träningen....
Därefter blir det slapp framför tvn...

Imorgon måste jag upp med Ola til Ofm för han ska klippa sig...
Sen blir det hem och städa undan lite och därefter ska jag nog baka något som man kan ta med sig till Ella imorgon, är inte säker på att hon vet att vi kommer dyka upp på hennes 60årsdag! =)

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Resan till Thailand är du verkligen värd :) Jag fick inte tillbaka så mycket på skatten tyvärr. Men hellre lite tillbaka än att behöva betala :)



Kramar i massor



//Milli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback