Seg dag

Idag känner jag mig fruktansvärt seg och negativ. Har ingen lust till någonting, blä! =(

Vaknade vid åtta och var skitpigg, men bestämde mig för att somna om och vaknade vid tio skittrött. Argh, varför blir det alltid så??

Har inget speciellt jag ska göra idag heller direkt så jag bestämde mig för att ligga kvar och har somnat om ett antal gånger, för något att se på tv finns det ju aldrig! =(

Ska ifs till Malin ikväll om inget annat sker och massera henne lite. Därefter är det träning med LENA igen, fy fanken va jag längtar! =)
Hoppas bara jag hinner piggna till lite innan dess och komma på ett bättre humör.

Igårkväll var som sagt H & J här, åt kinamat. Fy fanken va mycket mat det blev över. J har legat sjuk hela veckan så hans aptit var inte den bästa men men, därefter kolllade de in ett spel på xboxen och därefter spelade vi marioparty 8.
Gick vääääldigt dåligt för mig, som vanligt! :P Fattar inte varför jag alltid är så kass på spel, eller så är jag bara en väldigt dålig förlorare!

Ne, om man skulle ta tag i sitt liv och klä på sig så kanske man mår lite bättre....

Orkar inte laga mat heller idag, så Ola får ta resterna från kinamaten och jag får ta något från frysen. Trur att det blir mat över ibland så att man kan frysa in till sådana här deppishdagar!

Kanske uppdaterar med ett gladare humör senare....

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Milli

Var inte ledsen över att du inte var bra på marioparty. jag är superdålig på sånna spel och kan nog lova att jag är sämre än dig. Till och med martin är bättre på att danska i rayman raving rabbids III, då är det illa :(



Kramar i massor...



//Milli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback