R.I.P Farmor!

Alltså det här är inte sant.
Hade äntligen kommit på ett litet bättre humör med lite god musik. Så jag rev ut altt i garderoben för att hitta en outfit till imorgon. Fottade och skulle lägga ut på bdb för lite råd. Vad händer då? Jo, får beskedet att även min farmor har gått bort!

Vad sjutton är det som sker???
Herregud, är knappt en månad sedan farfar gick bort. Farmor mådde ju bra och bodde i sin lägenhet. Men som pappa sa, att han trodde att hon med snart skulle gå bort pga ensamheten. Fy f*n va hemskt att det även blev så. Nästan lite otäckt! Trodde hon skulle få leva några år till.....Har nog inte fattat det hela än.

Så då blir det en begravning till.  Antingen träffar man aldrig den släkten eller så blir det ofta.
Pappa skulle upp till Kyrkhult imorgon och träffa syskonen och reda upp allt....

Så där tappade jag motivationen till allt som har med glitter och glamour att göra och går tillbaka till samma sinnesstadie som innan dag. (Deppig).....

Har fått lite gjort idag iaf. Får be Ola om hjälp ang vad man ska på sig imorgon, för just nu känner jag inte för det!

Lite otäckt också eftersom vi ifjol hade ett X antal begravningar i början av året och detta året har börjat likadant! Usch, jaja får tänka som så att nu är de tillsammans igen. Det var väl det de ville, stackarna!

R.I.P

Får hoppas jag mår lite bättre efter träningen...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

fy va hemskt, det är så himla sorgligt för alla som blir kvar men som du säger är det skönt att veta att de är tillsammans igen. tänker på dej gumman. puss puss

2009-03-11 @ 18:43:06
Postat av: Anonym

Usch så hemskt. Tänker på er alla. Kram Milli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback