Onsdag

Råkade ligga och läsa lite för länge igårkväll/natt så var rätt trött idag när jag steg upp för att äta frukost.
Gick därför och la mig igen efter frukosten och tittade lite på tv.

Men vaknade efter en halvtimme till och fick nästan ångest för att jag sover bort dagarna.
Så jag tog tag i stryktvätten och satt lite vid datorn och kollade in boende till Thailandsresan.. Känner att ju nu har hamnat i en återvändsgränd så måste snacka lite med de andra medresenärerna om vad de vill/kan tänka sig bo, sen får jag utgå från det....

Har för tillfället en skinkstek i ugnen och potatisen är skalad, är bara såsen och salladen kvar att fixa! =)

Ska ha mat med mig till mamma på jobbet idag, som vi brukar göra på onsdagar när vi ska simma och sedan träna efter det! =)

Fast tror nog jag kommer hoppa över intensivpasset idag, tar och försöker simma lite hårdare istället och sedan ta corepasset. Börjar få känningar i benhinnorna och vill verkligen inte få benhinneinflammation just nu. Så så får et bli, fast kommer bli sugen, det vet jag! =) Blir så glad när John kör igång första låten sedan bara rullar det på liksom! =)

Nähe, ha en bra dag idag mina kära små vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback