Måndag

Konstigt nog så blev det Måndag igen, kunde man ju inte tro! ;)

Idag låg vi länge, orkade inte ta tag i dagen, Läste ett ex antal sidor i boken.
Därefter fick vi en himla fart, duschade & klädde på oss. Jag bäddade och skulle precis börja dammsuga när Ola fick för sig att börja städa ett skåp i köket som verkligen behövdes. Hjälpte honom lite och därefter tog jag tag i spritskåpet, satte in en hylla till och flyttade om lite så nu får det plats mer sprit! :)

Idag fyller Ulrika 30 år, grattis till dig! Ska köra mamma dit ikväll så lär ju träffa henne då. Ska även träna, Chrille som håller i passet ikväll...

Annars har det väl inte hänt så mycket än. Ska strax ställa mig och göra korv stroganoff!

igår var jag som sagt på trivselmöte på F&S, intressant. Det kan nog bli bra om allt går som vi vill! ;)

Nähe, mat var det... för någon promenad blir det nog inte i detta skitvädret! *grr* Trodde för ett tag att våren var på väg. Men ack så fel jag hade!

Ha en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback