Måndag

Sorry, varit dålig uppdatering nu IGEN!

Har haft fullt upp hela helgen med att lägga golv hemma hos päronen i deras kök/vardagsrum."Bara" 50kvm, så det tar sin lilla tid, men fint kommer det bli. Har inte så mycket kvar nu så resten hinner vi nog på fredag efter farmors begravning.
På lördag ska vi sedan kratta upp ALLA löv på backen *ser inte fram emot det* är hemskt att försöka sig på att stå högst upp och kratta. Men det brukar gå med några blåmärken på rumpan så! =)

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, nallen var och köpte frallor som vi smaskade på innan han och H stack iväg för att fiska.
Själv gick jag och la mig igen och började läsa på en ny bok, GRYMT bra. 14 år till salu, läs den. Tycker alla borde läsa den....

Ska snart köra iväg och fixa blommorna till begravningen och därefter hem och laga mat, söka lite jobb som har dykt upp och sedan ska det tränas ikväll...

Var på en helt oförglömlig tjejfest i lördags, hade döroligt. Får hoppas det blir fler sådana! =)
Kanske kommer en liten redogörelser senare när jag har tid och ork att berätta.... =)

Fick ett trevlig samtal när jag var ute på en promenix innan idag. Så nu sommarjobbet fixat, gott att veta att man får lite extra pengar i sommar! =) =) =)

Ha det så bra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback