K-stad

Igår spenderade jag hela dagen i föräldrarnas vardagsrum och målade klart. Fy vilken tid det tog, men nu är det gjort och fint blev det! =)
Fast innan jag började måla så körde jag och mamma ner med resten av soffan till sommarstugan! ;)

Idag har vi fått mkt gjort fast egentligen inte, haha! Har varit i full gång hela dagen iaf och det är positivt.
Först så renbäddade jag sängen, sen körde upp Ola till hans "jobbcoach" och jag fick luggen klippt. Därefter körde vi och veckohandlade lite smått, körde sedan hem och åt lite mellis.

Sen drog vi vidare ner till K-stad för att ta oss till Biltema som vi hade lovat Morgan och mamma. Till Morgan skulle vi köpa rollers till båttrailern och mamma skulle ha lasthållare till saaben. Stack även in på elgiganten för att köpa en HDMIkabel till lillebror och nallen hittade såklart två spel också *suckar djupt* =)

Körde sedan hem till Morgan som satte dit min nya antenn så nu har jag radio i bilen igen, får hoppas de kan låta bli denna antenn denna gång!

Därefter lagade vi middag och åt och sedan körde jag och tränade. Va duktiga vi har varit.
Pallade inte köra in till K-stad för att kolla på kläder, började bli en aning trött och hungrig och de som känner mig vet vad som gäller när jag är hungrig! ;)

Imorgon blir det full rulle också, ska upp tidigt till läkaren...Lilla My har blivit så gammal som hon har bävat för, ush va dumt det är att fylla 23. Men men, förhoppningsvis går det fort över! ;)
Därefter ska jag göra lite ärende i Ofm som systemet, kolla lite kläder, fixa KÖRTID till Ola och kanske sola. För vid ett bär det sedan till af igen för "öppet hus" känns helt meningslöst men måste tyvärr. Fattar inte varför man ska dit, bara för de ska kunna skriva in i sin dator hur j*vla värelös man är....Fast jag lever fortfarande på att jag träffade min fd chef från Nymölla på IKEA i måndags. Fast jag hoppas inte på något för då blir jag bara besviken. Som Ola sa om det jobbet han "kanske" får, haha. Om det inte blir alldeles för dåligt betalt för då är det inte värt det.

Nahe, nu är det duschen som gäller och sedan plocka fram lite saker till imorgon....

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: KG

"Om det inte blir alldeles för dåligt betalt för då är det inte värt det"



Mao tycker man då att det är bättre att lyfta statligt bidrag än göra rätt för sig och ta ett jobb man blir erbjuden???

2009-03-18 @ 23:36:44
Postat av: My

Får han ut mindre än vad akassan blir så kommer vi inte klara det ekonomiskt...Därför skrev jag som jag skrev....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback