Helg...

I torsdags var mamma, mormor och jag på 60årskalas hos Ella...Mycket mysigt, hade bakat lite dumlemuffins och en smål chokladkaka med lime till efterrätt...Blir så när man är baksugen ibland! ;)
Pratade lite skit om ditten och datten och även om Thailand, lääängtar!
Ska beställa resan nu i april någon gång! =)

I fredags fm så la jag och pappa färdigt golvet innan det var dags att bege sig till Farmors begravning. =/ Nu är de äntligen tillsammans igen och ligger bredvid varandra, mysigt!

Igår - lördag så jobbade jag mellan 08.30-16.oo.Skulle egentligen ha jobbat på fredagen också men begravningen fick gå före där. Lite synd att missa pengar men familjen går först.
Va väldigt mysigt, hade en rolig dag med S och M! ;)
Ska även jobba på torsdag för M som jobbar för M, knepigt det där! =) Så det blev tre dagar i mars som jag jobbade och tre dagar i april som ska jobbas vad jag vet om, gott! =)

Efter att jag hade jobbat så körde jag hem till mamma en sväng. Men gud va trött jag var, antingen tål jag inte att jobba eller så har det blivit lite för mycket på sistone. ögonen höll knappt ihop, så när M, P & U kom vid 17 så fixade jag maten till dem och åt därefter körde jag hem till min lilla nalle.... =)
Tittade på robinson och halva wallander, sedan somnade jag! ;)
Så det var bara till att krypa ner i sängen *skrattar*
Var iaf duktig och släckte alla lampor den där timmen iaf, dock var tvn och ljudsystemet igång! =)
Och som alltid så var det ett 50-tal ljus tända, me like! =)

Så idag när jag vaknade så ställde vi in resten av klockorna (somande liksom ifrån det igår) =) Och åt en mysig frukost. Därefter kom H och hämtade nallen, de skulle som vanligt fiska....
Så jag tänker nog ta mig en lugn dag idag, ska bara dammsuga och plocka iordning sen ska jag inte göra ett smack hade jag tänkt! =)

Ibland måste man få ha sådana dagar! =)

Ha det så bra min vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback