Grattis Jim!

Idag fyller Jim 30 år, stort grattis till dig! =)
Även Sandra Wettermark fyller år idag, och hon är en ängel. Just nu är hon på IKEA och köper värmeljus åt mig! *LER*
Precis vad jag behöver, mina är nästan helt slut och jag har sparat på de sista för att de inte skulle ta slut. Men nu kan jag slösa igen och tända alla ljus samtidigt! =)

Ihelgen har jag som sagt jobbat, har gått jättebra. Dock gick tiden alldeles för fort! =(
Nu ska jag antagligen inte jobba förens i sluet av april, buhu! =(

Igår när jag kom hem från jobbet så var jag först hemma hos mamma en sväng och körde därefter hem och fixade myskväll men MASSA räkor och vitlöksbröd tills Ola kom hem från fisket. Sedan satt vi och smaskade i oss alltihop ocg tog oss några drinkar till melodifestivalen. F*n va förtvivilad jag var. Inte de som jag ville skulle gå vidare. Är en aning rädd att Ugglas tar hem det alltihop, usch! Pinsamt i så fall Sverige, PINSAMT!!! Hade hon tänkt översätta den isf? Pleaste, please, please? *asg* Eller sjunga på svenska så inte en j*vla kotte förstår vad det handlar om. SUCK, varför kan inte alla sjunga på eng så alla förstår???
Jaja, och sen gick ALLA också vidare. Förstår ju nada av den texten också!!! Haha, vilken katastrof!

Läste även ut boken män som hatar kvinnor, skitbra måste jag säga. Nu är det bara filmen med som ska ses! ;)

Idag körde jag upp mamma till jobbet och gick sedan hem i ösregnet, rätt stolt över mig själv. Dock blev det rätt blött fast jag hade regnkläder på mig! Men men, känns skönt nu efteråt när man har tagit en varm dusch och fått på sig myskläder! =)
Ola kom hem rätt tidigt från fisket med idag, trevligt! =)
Så nu ikväll kommer H och J hit. Ska äta lite kinamat och fira Lilljimpan! =)

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback