Värdmöte!

Och så kom söndagen. Igår gjorde vi inget vettigt överhuvudtaget. Låg och slappade i soffan och kollade tv typ.

Idag har jag iaf tagit tag lite i mitt liv och kört en maskin tvätt, dammsugat, plockat in/ut disk från diskmaskinen och ja lite sånt där smått och gott som behövs göras lite då och då.
Vid fem begav jag mig upp till Ofm för värdmötet. Gick väl bra till en början, kul att det har tillkommit lite nya värdar i olika åldrar och framför allt i mer än ett kön för en gångs skull. Starkt jobbat grabbar!  & välkomna! ;)
Sen finns det ju vissa viktigpettrar som kan göra mig så j*vla förbannad som inte vill peka ut någon men ändå säger för mycket så alla vet vem det är man pratar om. Speciellt när det gällde just denna grej (som jag för övrigt inte tänker ta upp för det är så dumt, speciellt för denna dam som inte vet ett skit vad det är hon snackar om) PLUS att det sker på mer än ett pass i veckan så bara hänga ut just en speciell dag var också j*vligt dumt. Nej just det, hon går ju inte på något av de andra passen där detta sker! Så då kanske man ska vara tyst istället????? *argh*
Det är ju tur att man inte råkar ha PMS just för tillfället heller, åh va jag bara skulle vilja höja rösten och säga sanningen och trycka ner henne. Men nejdå, så uppfostrade är ju lilla jag så jag sitter tyst och säger inte ett skit. Skitsamma, orkar inte bråka med "gamla damer" iaf! Ha!!

Ska nog inte blogga mer idag för jag har alldeles för mycket aggressioner i mig för tilfället märker jag.
Ska nog sätta mig framför tv:n en stund tills Ola har rensat klart abborrarna som vi ska ha till middag idag! Mumsigt gott! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback