Torsdag..

Jaha, då var det torsdag igen.
Steg upp rätt tidigt idag för att köra Ola till Karlshamn, synoptik för att göra synundersökning. Eftersom han ahar gnällt länge över att han tycker att han ser dåligt.
Men ögonen hade inte förändrats så mycket så det var inte på tal om att byta glas, skönt. Dock tittade han lite på solbågar med hans styrka i. Får dem för 1 krona om han köper glas vilket han isf måste. De han hittade kostar annars 1800kr, men som läget är just nu så bestämde han sig för att vänta lite och fundera på saken.
Så vi körde hem igen, pratade lite om jobbet. Skönt att prata om det, tror jag blir lugnare av det.
Åt även lite lunch bestående av knäckebröd och den rökta abborren, gottit! =)
Det hela slutade med att vi låg i sängen och pratade, och somnade så klart...*asg* vi tål inte att stiga upp tidigt på morgonen! =) Som tur va hade Ola satt sin mobil på ringning vid ett. =)

Så nu är jag ensam hemma igen. Gör inte allt för mycket, ska snart tvätta håret och sticka och klippa mig. Ska bli gott. Har inte haft luggen nere på flera veckor så har inte en aning om hur lång den är *skrattar* Har inte bestämt mig än om jag ska låta luggen växa eller klippa den igen. Vi får se hur det hela slutar. Får inte glömma att jag ska plocka upp lillebror efteråt också vid skolan....

Sen ska det hem och plockas undan lite, dammsuga och skura toaletten. Kanske skriva matlista på vad som ska inhandlas imorgon. Därefter är det dags att bege sig ner till Friskis igen, är fortfarande värd på torsdagar. Fast nu är det en timme tidigare, det får jag inte glömma bort! =)
Tror det är Ingela som ska köra ett gästpass idag! =)

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback