Tisdag

Igår var det äntligen dags för årets första riktiga F&S pass med Lena. Gott mos säger jag då bara! =)
Härligt mycket folk. Kändes bra att vara tillbaka igen. Go musik och rörelser, blir nog bara bättre och bättre för ju mer man kommer in i det tror jag! =)
Dock kändes det verkligen att man knappt har gjort någonting på tre veckor, styrkeövningarna var pissjobbiga. Så nu är det verkligen andra bullar som gäller för fröken Danielsson! =)
Kommer nog gå bra tror jag allt! *ler*

Idag steg jag upp hyffsat tidigt, vid nio. Skalade potatis, stekta köttfärsen och plockade undan i köket. Satt sedan lite vid datorn innan jag dukade fram frukosten och väckte Olisen för lite mat. Ojojoj, va han inte tycker om att bli väckt så bara för lite mat, men Mys mage är ju hungrig. Så han stiger så snällt upp och sitter och halvsover vid bordet med mig...*skrattar*
Varför ska man hela tiden vara ett sådant matvrak?
Därefter så gick Ola ner och handlade tomatpure som jag trodde vi hade hemma, men det var slut. Stod sedan och gjrode mossaka, det är mumsigt det! =) Tar dock rätt lång tid, eller gjorde det idag kändes det som eftersom jag var en aning stressad. Skulle även hinna med duscha, plocka undan och göra "läxan" till mötet på ams idag.
Och vad gav det mötet? Absolut ingenting som vanligt, hade de andra gjort "läxan" så vi kunde komma vidare??? Neeeejdå, suckar djupt!!!
jaja, jag har iaf gjort min del så jag behöver inte bry mig mer! =) Bara ett möte kvar nästa vecka sedan är det öppet hus som gäller.

Så nu sitter jag här, mätt och belåten. Fundera på om man skulle ta en pn och sedan göra något vettigt av dagen. Vågar inte gå på kiboxen idag eftersom det säkert är mkt folk som redan har bokat och de platserna får vi inte ta! :S
Så jag får vänta en vecka till tills det har lugnat ner sig lite! =)

Fundera på om man skulle ut och gå en runda, nu eller vänta tills mamma slutar vid halv tio? Hrm, återstår att se vad jag gör med dagen. Ska iaf gå och posta brevet så man får pengar om två veckor och även se om de har någon sill på Ica, är sååå sugen på stekt sill och potatismos...och sen lägga in resten, mjums mjums mjums....(Det är ju tur man inte är något matvrak) *asg*

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback