Onsdag

Hej Hopp!
Här händer det som vanligt inte så mycket. Igår var jag och veckohandlade och sedan satt jag hemma hos mamma & pappa hela kvällen, vivar ute och gick en runda och myste sedan framför tv:n :) Tankarna flyger inte iväg då och jag får något annat att tänka på. Fick höra igår att förhandlingarna är inte klara än, facket vill inte gå med på några undantag denna gång! :( Får hoppas på det bästa, är förhandlingar idag med...

Idag åt vi som vanligt frukost och var sedan ute och gick en promenad. Därefter plockade jag fram vad jag ska ha med mig (badkläder/träningskläder). Ska köra till mammas jobb och äta vid fyra tiden sedan simma/boka tid till ullared och därefter iväg och träna på F&S. Följer nog med mamma hem sedan och tillbringar kvällen där, fast jag har visst att göra här hemma men har verkligen ingen lust.

Fick förresten ett mycket intressant samtal idag, vågar dock inte uttala mig om vad det gäller. För går man och hoppas för mycket och fantiserar så går det säkert åt pipan.....Återstår att se med andra ord, hade varit såååå skönt om detta gick vägen, även för Olas del. Men som sagt, inte hoppas för mycket.

Fick förresten tag på den där handikappschefen efter 1½ dags ringning, han ringde till slut upp mig. Så ska dit på fredag på möte. Ska lämna lite personuppgifter och uppvisa betyg (?). Han sa att det kunde höja min lön. Men tror nog han menade om jag hade USK-utbildning och det har jag ju inte...jaja, tar med mig betygen så får vi se vad som sker....

Nähepp, om man skulle ta och göra den där läxan till ams som ska lämnas in nu den siste! :( Så j*vla tråkig och meninglös...Vet inte hur många sådana jag har gjort , men men....Den är typ halvfärdig så det ska nog gå rätt så snabbt....

Blev även väldigt glad idag när jag kollade mitt konto, ÄNTLIGEN har förseningskassan satt in lite pengar till mig...Det behövdes verkligen, så glad man kan bli av en sådan liten summa...Haha, nu kunde jag betala mina räkningar och andas ut lite! :)

Bara invänta Olas besked, hoppas det kommer snart och att det är positivt. Fast vi väntar oss det värsta så man inte blir så besviken än....

Imorgon ska jag till Malin och massera henne och hennes syster! :)

Ha en trevlig "lillördag"

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller tummarna för att Ola skall få behålla sitt jobb och att det där telefonsamtalet går vägen..



Våran lilla chef har inte kommit in i sitt jobb än men jag hoppas han bättrar sig med att tex höra av sig när han lovat det..



Ha det gott



Kram

Mia

2009-01-29 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback