Nervös

Sorry för att jag har varit dålig på att uppdatera. En anlednine är att jag inte har kommit in på sidan och den andra är bekymmer på hemmaplan. Vill  att de ska gå ut med om de får vara kvar eller får gå hem snart på Finnveden, orkar inte mer nu!

Annars har jag bara varit hemma, sökt jobb :( och ja, tränat! Som vanligt!

Fast idag är jag lite extra nervös, ska gå bredvid idag som personlig ass. har aldrig arbetat med människor på det sättet innan så jag är skitnervös. Får hoppas att det kommer gå bra. Ska gå bredvid idag och imorgon och om det går bra så ska jag jobba hela helgen. Har snälla Malin att tacka allt för, för det är hon som har fixat detta på hennes jobb. =) Skönt att få vara vikarie någonstans och hoppa in lite då och då. Ger kanske inte så mycket pengar, men jag får komma hemifrån lite. Och det ska bli skönt! =)

Nahe, nu får jag sätta lite fart. Tänkte baka lite bröd och ut & gå en runda innan jag påbörjar maten.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback