Måndag

Nu sitter man här igen...

Kom hem från ett möte på ams vid halv tolv, sista på ett tag. Ska dock dit två gånger i månaden nu och rapportera hur saker och ting går, och få dessa förbaskade papperna påskrivna en gång i månaden. Hopplöst att behöva hålla på med alla dessa papper hela tiden...*grr*

Ja, vad har skett i helgen?
I fredags blev det mys med taco och sen spenderade vi resten av kvällen med mys framför tv:n. Tog mig en liten gräshoppa...*mumma*

I lördags stack Ola iväg och fiskade med Mogge, så jag körde hem till mamma & pappa en runda. De påbörjade maten och jag skulle köra hem för att börja steka sillen som vi skulle haft till middag. Dock så frågade pappa om vi inte också ville äta med dem. De hade även bjudit dit mormor och morfar. Så jag ringde Ola. Och visst ville han hellre ha kött, potatis och brunsås istället för stekt sill & potatismos...Haha, så kvällen spenderades med mat, dricka, singstar och tvtittande! =)

igår skulle jag gjort så mycket, men fick verkligen ingenting gjort. =( Mådde jättekonstigt, var yr, och svettades...men tror inte att jag hade någon feber, hrm...Så jag låg i soffan och kollade på när Ola lekte med popcorn houren och när han spelade xbox....somnade nog till lite då och då *ler*
Sen kollade vi in lite wallanderfilmer innan det var dags att bege sig tills sängs....Var duktig idag och gick upp redan vid åttta! =)

Fick även ett väldigt positivt sms i lördags, håller verkligen tummarna att det kommer gå vägen för då blir My väldigt glad.

Känns skönt att både jag och Ola lyckades koppla väck oron kring varslet ihelgen. Fast han sov nog rätt oroligt i natt, snurrade som attan och pratade massa...:( Stackare!

Nej, jag får väl fortsätta med det jag höll på med nu, gissa vad det är?
- Söka jobb, så otroligt tråkigt! Men det måste göras, man mår så mycket bättre sen när det är gjort. =)

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback