Jobb jobb & åter jobb

Nu har jag gjort ett sådant där uppehåll på att blogga igen, fy skämt My! ;)
Yeye, inte så många som bryr sig eftersom det är så få läsare...Men men! :)

Har som sagt jobbat hela helgen. Har gått jättebra, varit så skönt att få känna sig behövd igen. Även om det bara varade i fem dagar! =( Fast det är ju ifs bättre än ingenting. Nu känner jag mig hemsk men jag hoppas verkligen att någon av dem blir sjuka snart igen så jag kan få hoppa in och jobba lite till! :D

Idag så väckte nallen mig med att ha frukosten klar. (Helgen var nog väldigt hård för såhär trött har jag inte varit på megalänge, haha! ). Inte ofta Ola är uppe före mig och gör frukost. I vilket fall som helst så åt jag frukost halvt sovande, men gott var det.
Efter det tvingade Ola ut mig på en promenad. Fy va sur och trött jag var. Gnällde nog konstant att jag ville hem till sängen igen. Som ni märker så är jag en person som avskyr att promenera på "morgonen"´. Tycker sånt är skönare att göra på kvällen eller mitt på dagen. Men men, nu är det iaf gjort! :)

Sen kom vi hem och jag skulle kolla på F-kassan hade skickat några pengar än, och tror ni att de hade gjort det? Nix, sitter här fortfarande med 27kr på mitt konto, och så har det sett ut i över en vecka nu! :(

Tog mig en dusch sedan hämtade mamma mig. Vi körde ner till K-hamn och åt thaimat och gick in och fixade ett nytt simkort till mammas mobil så nu kan hon också ta emot mms. Som hon har tjatat om det! ;)
Därefter så blev det ett litet rutinbesök på sjukhuset och sedan till apoteket innan hon körde hem mig och hon kröde vidare till jobbet,

Så nu sitter jag här, lite halvslö av mig. Ska vika tvätt, hänga upp tvätt, dammsuga och plocka undan här. Fattar inte hur det kan bli sådan oordning här när jag inte ens har varit hemma ihelgen! ;)

Försöka ringa ett samtal med och sedan skriva lite fler jobbansökningar innan det är dags för F&S ikväll, Chrille kommer att köra ett pass för Lena idag som inte mår 100. Så får man testa på Chrilles pass också! :)

Hoppas verkligen Ola får ett besked denna vecka också, varit så skönt att få bli av med en tung börda att gå och bära på. Så man vet hur framtiden kommer se ut.
Just nu är det lite depptider här hemma. Vill så mycket, men inga pengar har man! :(

Yeye, nu ska jag göra lite nytta och sedan kanske ta en pn!

Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag tror vi åker med thai air ways..har inte riktigt koll utan det är mannen som få hålla koll på den infon! =)

suck för arbetslöshet..hoppas det ordnar sig för er!

kram Malin

Postat av: Sofie

men gud har de inte fått besked än??? fast nu är det ju två dagar sen du skrev men... hoppas det gått/går bra. kram kram

2009-01-28 @ 11:14:25
Postat av: My

Nix, det kommer nog dröja...De är inte överens med facket..Facket vill inte göra några undantag denna gång! :/

2009-01-28 @ 13:52:54
URL: http://flickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback