Intro dag 2/2

Attan va nervös jag var igår, haha. Helt ofattbart, vet ej varför egentligen.
Gick väl rätt bra igår, blir nog mer delaktig idag. Igår gick jag bara efter och kände mig mest ivägen och förvirrad, haha!

Får se sen hur det kommer gå fre-sön. Tur jag inleder med att jobba med Sussu! :)

I natt har jag inte sovit alls. Bara snurrat och varit ivägen för Ola som verkligen försökte sova! =(
Precis ALLT snurrade runt, Finnveden, får Ola sparken? Och allt som har/kommer hända på "jobbet". Usch, kan inte bara gå och lägga mig när jag kommer hem vid tio bara för att hjälpa Ola att somna. Måste "varva" ner och komma på andra tankar. usch, en sådan natt till vill jag inte ha. Känner mig supertrött.
Har enbart städat idag, låg kvar rätt länge i sängen för att försöka slumra till lite till. Men det var förgäves!

Så nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska snart fixa håret och sedan ställa mig och laga mat till Olisen innan han kommer hem. Så vi hinner iaf äta ihop innan jag sticker!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback