Inte en gång till!

Ni som har facebook såg nog mitt utbrott där igår.
Igår stod det i tidningen att Volvo Lastvagnar ska säga upp över 1000 personer till. Eftersom Finnveden gör grejer dit så trodde jag att det betydde att folk får gå från Finnveden också.
Blev väldigt ledsen och nedstämd, Ola lyckades dock lugna ner mig på kvällen och sa att det än bara är rykten.
Men idag kom smällen, 61 personer får gå, varav 8 tjänstemän!
Alltså tvingas vi gå igenom samma sak en gång till. Jag orkar inte gå och må såhär dåligt hela tiden.
För bara några dagar sedan så fick jag en sådan underbar inställning till livet igen och det kändes som att allt kommer lösa sig igen.
Men nu, nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Kanske dags att verkligen flytta till billigare boende nu. Hur stor är riskten liksom att man klarar sig två gånger??? Ah, jag vill inte jag vill inte!!!!!!!!!!

Usch, ännu en dag som går åt helvete. Får inget gjort, sitter bara och stirrar. Fast enligt vissa källor så kommer de få besked rätt snabbt, vilket antagligen innebär att det redan är klart vilka som får gå! :´(

Tur att jag ska iväg och simma/träna med mamma idag så jag slipper sitta ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback