Fredag..igen

Jahapp, och så var det fredag igen. Ikväll ska vi till svärfar som har lovat oss att bjuda på hans hemmalagade pizza...Den är inte att leka med den! ;)

idag har jag inte gjort så mycket annars. Stack hem till mamma vid 10.30 och åt frukost, sen stack vi upp till Lizzo och Willys i Olofström för storhandling. Alltid lika tråkigt, blä!
Körde därefter hem till mormor och morfar och drack kaffe innan mamma skulle börja jobba.
Plockade upp Ola när han slutade jobba och nu sitter jag här. Fundera på att kröa igång ett eller sex avsnitt av Sex and the city, det har verkligen blivit som en drog. Fast har lovat Ola att spara dem lite för jag fick dem för att ha något att göra när jag går hemma i min ensamhet!

Igår blev det en väldigt konstig dag. Bara sådär bestämde jag och mamma för att köra till k-hamn för att laga hennes glasögon (hade egentligen tänkt sticka till K-stad, fast hade hört att vädret skulle bli dåligt så ville inte ge oss iväg allt för långt). Glasögonen blev lagade, beställde även en tid till Ola för ny synundersökning för linser *jag vill också* fast det finns det verkligen INGA pengar för just nu. Har två tuffa månader nu med bilskatt, tandläkare, måste klippa mig mm mm. =(
Och såklart så erbjöd mamma sig att bjuda på lunch och vart går vi två galningar om inte till thairesturangen! *mjums säger jag då bara* =)
Insåg därefter att vädret inte alls var som de hade lovat så vi drog vidare till Eko, mamma fick äntligen tag på Singstar (ska testas på måndag när mamma har jobbat klart helgen), dock fanns inget lips till mig...=( Det är verkligen slutsålt överallt. Jaja, hade inte råd iaf så spela roll! =)

Körde även inom bromölla på hemvägen för att kolla på matta i möbelaffären och självkart när vi får tummen ur röven till att göra något så är det "stängt på grund av inventering" *suck*
Körde därför hem och blev väldigt trötta på hemvägen. Blev en hård dag! ;)
På kvällen kom min morbros försenade födelsedagspresent så därför fick vi bege oss upp till dem för att lämna den och där blev vi nog stannandes i ca två timmar...Haha, vilken låååång dag! =)

Väl hemma igen så kollade jag på filmen på trean och somnade sedan så gott så gott! =)

Vad som sker i helgen är ännu sålänge oklart, ska baka bröd iaf! =)

Ha en underbar helg alla sjuklingar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback