Äntligen fredag!

Och så var den efterlängtade fredagen här!

idag har jag varit duktig, bestämde mig för att gå upp till mammas jobb i Olofström (ca 7 km) för att vi sedan skulle veckohandla. Ca 50 min tog det, så är rätt stolt. Kunde gått fortare men jag passade på att njuta lite också och lyssna på musiken! =)

Så nu känner jag verkligen att jag kan ha en "äta  gott/ dricka gott" kväll! =)

Har precis stått och gjort taco så det är klart, luktar underbart. Ska snart köra upp och hämta Nallen på jobbet sen ska det frossas! *skrattar*

ihelgen händer det väl annars inte så mycket. Har knappt några pengar så det blir nog en hemmahelg. Hälsa på familjen och kanske ut och gå. Eller så stannar jag i soffan hela helgen och glor på SATC, är snart klar med säsong fem! =)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback