Torsdag

Försöker fortfarande smälta in allt som har hänt i veckan, därför jag har varit så frånvarande. Är inte riktigt mig själv, vet inte hur jag känner/mår egentligen, jag bara är!

Idag ska jag snart ner till ams igen för möte, suck..... sen ska jag hem och städa, allt för att slippa tänka och vara ensam.
Ola fudnerar på att gå hem redan imorgon, om han får det vill säga...*suck* Han känner att varför ska han vara kvar när alla andra har fått gå hem. Hjälper inte honom ett skit, han känner sig inte motiverad för fem öre att gå dit längre.

Bättre då att ta tag i sitt liv, ta körkort 8vilket är ett måste att ha för att söka nya jobb). Äntligen har han insett det, har varit på honom så mkt ang. det innan. Men men, han är inskriven tack vare mig så det är bara till att sätta igång. :)
Han sökte dock ett jobb igår, haha för väl se vad det blir av den saken. Fast det hade nog passat honom vääääldigt bra, men som sagt. Ska inte hoppas för mycket och så krävs körkort.

Det var allt jag hade att säga idag.....

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback