Några frågor

Är lite intresserad av vilka det är som läser min blogg, svarar gärna på frågorna, antingen som en kommentar eller via ett mail till mig, [email protected]

1: Vem är du?
2: Är vi kompisar?
3: Hur och när träffades vi?
4: Hur tror du att jag är som person?
5: Skulle du kunna krama mig?
6: Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det?
7: Beskriv mig med ett enda ord.
8: Vad var ditt första intryck av mig?
9: Är du fortfarande av samma åsikt?
10: Vad påminner dig om mig?
11: Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de vara?
12: Hur bra känner du mig?
13: Har vi träfats nångon gång?
14: Tänker du sätta denna listan i din egen blogg för att veta vad jag tycker om dig?

15: Vad tycker du om min blogg?
16: Hur hittade du den?
17: Prenumererar du?

Kommentarer
Postat av: Leeeeena

1: Vem är du?

Lena Bodil Elisabeth Bengtsson ;)



2: Är vi kompisar?

Ja, det hoppas jag? =)



3: Hur och när träffades vi?

I vår underbara klass på högstadiet..



4: Hur tror du att jag är som person?

Tror? jag vet att du är galen ;)..



5: Skulle du kunna krama mig?

Om jag hade jäääääääääääääättelånga armar, så ja..



6: Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det?

Ett smeknamn? Trodde inte att du å jag hade smeknamn? =)..



7: Beskriv mig med ett enda ord.

sexpratglad



8: Vad var ditt första intryck av mig?

Det var för sjutton 10 år sedan.. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår..



9: Är du fortfarande av samma åsikt?

Ja?



10: Vad påminner dig om mig?

Tyska så klart.. Du bist ein weissen kuchen.. ;)



11: Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de vara?

Ett jobb..



12: Hur bra känner du mig?

Bättre förr än nu.. men inte så pjåkigt dåligt ändå?



13: Har vi träffats någon gång?

Mer än någon gång =)



14: Tänker du sätta denna listan i din egen blogg för att veta vad jag tycker om dig?

Om jag hade använt min blogg så ja ;)





15: Vad tycker du om min blogg?

Den är nice..



16: Hur hittade du den?

Hmmm???



17: Prenumererar du?

På din blogg? Nej.. Men på Se&Hör ja ;).. thihihi!

2009-02-03 @ 13:48:02
Postat av: KG

1: Vem är du?

Den sjukt nyfikne



2: Är vi kompisar?

Nej



3: Hur och när träffades vi?

Vi har aldrig träffats



4: Hur tror du att jag är som person?

Snäll (men det är korna i hagen också)



5: Skulle du kunna krama mig?

ABSOLUT!!



6: Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det?

Myisen, passar med tanke på vad du kallar Ola



7: Beskriv mig med ett enda ord.

Ullared



8: Vad var ditt första intryck av mig?

Jävlar vad hon skriver mycket och ofta



9: Är du fortfarande av samma åsikt?

Ja



10: Vad påminner dig om mig?

Arbetsförmedlingen



11: Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de vara?

En meningsfull tillvaro, tex ett jobb som du skulle trivas med



12: Hur bra känner du mig?

Mer än vad du vet



13: Har vi träffats någon gång?

Nej



14: Tänker du sätta denna listan i din egen blogg Nej





15: Vad tycker du om min blogg?

Vet inte riktigt vad jag tycker om den men jag MÅSTE läsa den



16: Hur hittade du den?

Tips



17: Prenumererar du?

Ja på lycka och framgång

2009-02-03 @ 17:34:48
Postat av: Maria Johansson

1: Vem är du?

Mia



2: Är vi kompisar?

njae.. Men inte ovänner heller



3: Hur och när träffades vi?

på mitt jobb



4: Hur tror du att jag är som person?

Trevlig och omtänksam



5: Skulle du kunna krama mig?

Absolut



6: Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det?

huuga.. det kan jag inte.. Känner inte dig ju..



7: Beskriv mig med ett enda ord.

Gladis



8: Vad var ditt första intryck av mig?

Att du verkade vara en glad och trevlig tjej



9: Är du fortfarande av samma åsikt?

Japp



10: Vad påminner dig om mig?

Kanske att du är lätt att ha att göra med.. (verkar det som av det lilla jag träffat dig)



11: Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de vara?

Ett jobb



12: Hur bra känner du mig?

Inte alls bra



13: Har vi träfats nångon gång?

Yes



14: Tänker du sätta denna listan i din egen blogg för att veta vad jag tycker om dig?

Nope



15: Vad tycker du om min blogg?

Jag gillar att läsa den iaf så nåt har den ju ;-)



16: Hur hittade du den?

Genom din FB sida



17: Prenumererar du?

Inte på din blogg men på MåBra ;-)

2009-02-04 @ 14:05:05
Postat av: Sofie

1: Vem är du?

Sofie

2: Är vi kompisar?

Oja :)

3: Hur och när träffades vi?

Första dagen i skolan på hösten 2006

4: Hur tror du att jag är som person?

Jag vet att du är snäll o oftast glad :P

5: Skulle du kunna krama mig?

Mhm

6: Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det?

Mysan passar ju på alla sätt o vis, du heter my och du är mysig

7: Beskriv mig med ett enda ord.

Suverän

8: Vad var ditt första intryck av mig?

Oj allra först, kommer inte riktigt ihåg men jag gillade dej nog tror jag iaf. Men kanske typ när jag fick reda på det "är hon ett år äldre än mej?!" :P

9: Är du fortfarande av samma åsikt?

Hehe åsikter brukar ändras när man lär känna folk så... Jag tycker då bara mer o mer om dej gumman :)

10: Vad påminner dig om mig?

Dans, Timbaland, Wii, södra delen av Sverige

11: Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de vara?

Ge dej lusten att flytta hit o självklart ett jobb helst här då eftersom det är här du vill bo :P

12: Hur bra känner du mig?

Rätt bra skulle jag nog tro

13: Har vi träffats någon gång?

Öhm ja massor

14: Tänker du sätta denna listan i din egen blogg för att veta vad jag tycker om dig?

Nej, har bara en pysselblogg med systra min (typ precis skaffat den,
pyzzelhornan.blogspot.com )

15: Vad tycker du om min blogg?

Tycker om det massor får ju reda på det som händer hos dej

16: Hur hittade du den?

Din facebook tror jag

17: Prenumererar du?

Hä men jag brukar gå in o kolla när jag kommer ihåg o hinner :)

2009-02-25 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback