Grattis Sofie på 22årsdagen! :)

Tänkte gratta min lilla sötis uppe i Skara som fyller år idag. Egentligen skulle jag nu varit uppe hos henne och antagligen legat väldigt bakfull *hehe* Men pga vissa omständigheter så blev inte detta av :( Hoppas innerligt att det snart blir det dock! Då får vi ta igen all tid vi har missar ihop...*saknar*

I fredags var det begravning för Farfar, så nu har han det väldigt bra. Fin begravning och rolig präst *skrattar*
På kvällen kom sedan J, H och E hit, orkade inte fixa med mat så det beställdes pizza. Inte varje dag man äter det så det var rätt gott, iaf de två första tuggorna. Sedan gick resten ner av ren vilja! ;)
Tog som tur var det rätt lugnt med drickat, haha. Ville inte göra samma misstag som veckan innan då det blev för tock för mycket för min del! :)

Igår var det sedan dags för överraskningen, shit va svårt jag har att hålla tyst om sånt. har fått bita mig i tungan flera gånger och verkligen tänkt på vad man har skrivit till folk på nätet. Haha, det handlade iaf om att vi skulle på ett överraskningskalas hos Milli som har fyllt 30 år! =)
Va väldigt trevligt att få träffas igen, inte varje dag precis =/ *synd* Märks att vi är släkt för munnarna gick i ett *haha* man vill ju få veta så mycket som möjligt om vad som sker i deras liv och även lite skvaller *fniss*
Hennes sambo, Martin har tagit tjänsteledigt i 6 månader och ska resa runt i Asien. Lovar är inte ALLS avundsjuk! =(  *JAG VILL MED*
Hon ska sedan möta úpp honom i Vietnam, mysigt! :)
Får hoppas vi hinner träffas iaf en gång till innan de åker. Fast mamma och jag ska ner och bombadera lägenheten när Martin har flytt fältet *hehe* ;)

Efter kalas körde sedan mamma mig vidare till en 25årsfest hos Ola T, mycket trevligt! Var ett tag sedan man festade till det! =)
Tackar så mycket för en trevlig kväll!
Trodde för ett tag igårkväll att det hade blivit för mycket av det goda. Men vaknade vid halv elva idag och mådde oförskämt bra! =) Så alltså blev mängden dricka igår alldeles lagom! =) Dock blandar Sussu faaarligt starka drinkar! ;)

Idag är Ola hemma, han ligger för tillfället i tvrummet och kollar på bilder. Själv börjar jag bli hungrig så jag väl ta och ställa mig och göra mat. Spagetti & köttfärssås tyckte Ola jag skulle få idag! =) Snäll han är *mums*

Fick även ett gott besked, ska få jobba en helg i april också *mer pengar* Känns lite fattigt att typ jobba en helg i månaden, men det är absolut bättre än ingenting så jag bara tackar och tar emot. Tack tack! =)

Nähe, laga lite mat nu och sedan lägga sig i soffan och mysa med en bra film kanske?

Ha en fortsatt trevlig söndag! Och Sofie, jag hoppas du mår som du förtjänar idag! *fniss* All dricka jag drack igår drack jag för dig! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var verkligen en fin överraskning jag fick .) Ser framemot att du och carin kommer ner till storstaden höör :) Fast som det ser ut nu så ses vi snart. Wiikampen!



Kramar i massor...

2009-02-22 @ 16:12:59
Postat av: Josse

Tråkigt med din morfar. Jobbar du ingenting alls nu då? bara om du blir inring? Det behövs väll en del vikarie inom handikappsomsorgen om du ringer och hör med dom? Kram

Postat av: My

Nix, ingenting sedan i aug :( Jag står som vikarie och chefen för handikappsomsorgen vet om det, men inget sker :( Så vi går hemma och tittar på varandra jag och Ola, finns inte så mycket mer att göra :(

2009-02-24 @ 10:51:27
URL: http://flickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback