Frustrerande!

Faaaaan va arg/ledsen jag är nu.
Vet inte vem jag är mest förbannad ¨på, af eller försäkringskassan........
Här sitter jag med 367kr på mitt konto, skickade in påskriften till f-kassan för två veckor sedan och skulle då enligt beräkning få min pengar idag. istället får jag ett brev hemskickat att papperna är FEL ifyllt, ändå var jag på af för att få hjälp med att fylla i dem för att det skulle bli rätt nu när jag hade jobbat några dagar i jan....

Alltså så får jag vänta ytterligare två veckor på utbetalning, två veckor då jag får leva på 367kr, ska BARA betala försäkring på bilen, mat, gynundersökning för de veckorna. Vilken lyxmiddag vi kommer få. Får leva på en halv gurka om dagen, det är vad vi har råd med för tillfället!!!

Ska det behöva ta två veckor att skicka tillbaka ett papper där det står att det är fel ifyllt??? Trodde allt skulle bli rätt för att man satt över en timme på af för att få hjälp med att fylla idet...
Det går inte beskriva hur förbannad jag är för tillfället!
Tappade förtroendet för precis allt nu.....

FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, ibland kan man verkligen undra vad det är som är så svårt.. Och är det nu så att nånting är fel, skulle dom inte bara kunna ringa då och få uppgifterna på telefon? Hade ju gått typ 1000 gr snabbare..

Postat av: KG

Släng upp ditt kontonummer så för jag över en tusing om du vill?!

2009-02-24 @ 19:36:04
Postat av: My

Tack för omtanken (jag hoppas du skojar :) men det får/ska gå.. Leva på andra människor som jag har gjort nu i över två år går mig på nerverna, vill kunna klara mig själv....

2009-02-24 @ 21:24:22
URL: http://flickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback