Fint väder...

Ja, idag är det sådant väder man blir så glad utav! =)
Det enda negativa var att man som vanligt vaknar kl 07.30 av att de bankar här utanför. Känns aldrig som att byggarbetarna kommer bli klara *grr* Ligger sedan och försöker somna om, men gav upp vid nio och steg då upp och åt frukost. Sen låg och tittar på Ola som inte alls har ont utav att de håller på utanför, tittade även lite på tv men gav snabbt upp.
Gick upp och började baka lite bröd.

Förresten, för er som inte vet vad det är som bankar så är det som så att det är en gammal gammal villa, läkarvillan som tidigare har varit dagis. Istället för att riva hela skiten och börja om från början så har de bestämt sig för att totalrenovera hela skiten för att göra seniorboende av det.
De har nog hållt på i ett halvår nu. Slängt ut allt från fönsterna och rakt ner i stora container, stora maskiner som är igång dagligen, bytt tak och bankat och nu så gör de något slags förråd eller någonting utanför. Motorsåg och hammare, ahh va jag hatar det...Varför ska vi ha sådana grannar???? Det sägs att det ska bli klart till hösten. HÖSTEN det är aplänge tills dit! =(
Hur ska man stå ut???

Har även idag varit och löst in min check från lönen från vikariatet, f*n va komplicerat det ska vara...Men men, nästa gång ska det förhoppningsvis sättas in på MITT konto utan problematik. Haha!!

Ikväll kommer nog H hit, kanske J med, äta lite gott sen får vi se vad kvällen bjuder på. Har börjat läsa en skitbra bok som jag inte riktigt kan släppa... =)

Nähe, nu ringde mamma. Hon frågade om jag ville hänga med till K-hamn och hämta en jobbarkompis...Det får man väl ställa upp på! =)

Vi höres gott folk!

kramis

Kommentarer
Postat av: Milli

Här kommer min bloggadress



www.millisblogg.se

2009-02-28 @ 12:12:13
URL: http://www.millisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback