Dagarna fortsätter...

..Antingen med eller utan pengar =)
Har varit på af idag och fått nya papper påskrivna, för det kunde man ju inte fixa igår pga att de bara har öppet tre dagar i veckan =(

Har även varit och veckohandlat och fixat klipptid till min lugg.

Så nu ska jag strax bege mig ner till postlådan och posta brevet så det kanske kommer lite pengar om två veckor.
Förhoppningsivs så får jag väl min "lön" på fredag. Hoppas den är på några kronor iaf...
Sen ska jag sätta mig ner och skriva ett nytt personligt brev till ett jobb till som jag tänkte söka...(gör ju inget annat för tillfället känns det som)...

Igår fick jag tummen ur röven och rensade ut ur Olas garderob och idag så tog jag och storstädade toalettskåpet.....
Känns mycket fräschare och blev mycket mer plats över.
Ola håller förtillfället på att städa sitt fiskeskåp så ALLT ligger på golvet eftersom han ska sälja av det mesta...Åh, lite mindre prylar tänkte jag men klurade ju såklart ut att det var för att han skulle kunna köpa nya grejer! Haha, han försökte lura mig den lilla grisen! ;)
Kanske skulle ta min garderob idag om jag hinner innan träningen. Annars får jag ta den imorgon, då det även ska renbäddas och kanske stryka tvätt *suck*
Måste dock först upp till af imorgon igen för nytt möte....tänkte hinna springa inom maxi då med.

Får absolut inte glömma imorgon att jag ska plocka upp H till träningen plus att det är min städvecka i hallen, tråååkigt! :S
Men sen är det helg från träning, och då bara enbart promenader. Även antagligen sista gången som vi kör forza. Förhoppningsvis så kommer Linda hem från Indien då och kan börja köra afro igen efter det =D

Nähe, postlådan var det som gällde nu!!

Ha det så bra, syns vi på intensivpasset ikväll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback