Sommarjobb! =)

Sorry för att jag inte har uppdaterat igen...Är pissdålig på det..
Vet inte vad det är för fel på nätet men kommer varken in på hotmail eller facebook, jaja inte så mycket att göra åt. Klarar mig nog! ;)

Fick ett mycket trevligt och efterlängtat samtal igår - sommarjobb på Nymölla för 3:e året irad, vääääldigt goa pengar.
Så nu behöver vi inte tänka såå negativt om pengar i sommar, gött!
Kändes dock lite hemskt att behöva tacka nej till ett annat sommarjobb som jag egentligen hade tackat ja till redan, men som en vän till mig sa att jag måste tänka lite på mig själv och dessa pengarna behöver vi verkligen. (även om liite kommer gå till Thailandsresan). =)

Har haft fullt upp dessa dagarna, har tvättat som en dåre, putsat klart alla fönster, skrivit ner allt som ska inhandlas till påskfirandet i stugan! =)
I måndags var vi som sagt där nere och renbäddade alla sängarna och lite så.....

idag skulle jag ha följt med Malin till Babysim men fick samtal från en tjej på jobbet som behövde vara ledig i em så fick hoppa in och jobba några timmar istället! =9
Körde sedan och handlade, lagade mat/bakade bröd som ska med ner till stugan imorgon.
Så nu ska jag pausa några minuter innan träningen och därefter ska det packas...För det har jag inte hunnit med ännu! =/

Det är väl lika bra att jag passar på att önska alla en trevlig påsk!
För imorgon fm så sticker jag och mormor och handlar och därefter kör vi ner till stugan för att mysa hela påsken! =)
(även kratta lite löv)...
Kommer hem på måndag någon gång igen!

Ha det så bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback