28/4 - Olas födelsedag!

Ja, idag är det Olas födelsedag. Han fick en ny telefon av mig så att man kan nå honom. Var mäktigt irriterad på hans förra som vägrade fungera ibland. Ljudet hördes inte alltid när det ringde, en aning jobbigt måste jag säga när man försöker få tag på honom....

Så dagen idag började med sen uppstigning, sedan var det dags för Ola att ha en körlektion och jag själv skulle upp till tandläkaren. usch, va jag hatar det stället. Men men, nu är det gjort och 460kr fattigare...18 månader tills man ska plågas nästa gång! =)
Körde sedan hem till mamma med lite nyköpta frallor och Ola fick ännu mer presenter. Haha, kanske inte vad han hade väntat sig men mycket smarta och bra grejer! =)
Fast allra gladast har nog Ola blivit av sin brors present, ett helt år med Xbox live...Suck! =)

Ska snart iväg och simma en runda med mammsen, därefter måste jag sätta mig och knåpa ihop ett personligt brev till en utbildning.
Imorgon blir det till att packa inför helgen och fixa & dona här hemma. Tors-sön ska jag sedan tillbringa i stugan - mys! =)
Får hoppas på fint väder så man kan ut med båten lite och busa/sola....Ola och jag var ute hela dagen i fredags, la och myste i båten med han fiskade...Eller jag fiskade jag också, men solen va så himla go så var bara tvungen att lägga mig ner och sola lite, finns det något som är underbarar än att ligga i en öppen båt och höra hur vattnet "kluckar" mot båten??

Kommer nog även att beställa resa i helgen, GOTT!!!!!!! =) =) =)

Var ett tag sedan jag skrev här sist... Men sånt får ni ta, jag uppdatera när jag känner för det.
Ska på en anställningsintervju till den 6:e maj, får hoppas det går vägen. Hade varit gott då det börjar i aug ;)
Fick inte jobbet på PV och har fått tacka nej till jobb på F-kassan. Typiskt att alla ska höra sig nu när man har sommarjobb *grr*

Ja, vad har hänt här annars. Går på antibiotika och är allmänt vresig. Mår illa av pillerna, är yr och så smakar det konstant metall i käften. Inte mysigt för fem öre.... =(
Tur att jag slipper det nästa vecka då det bär av till ullared! =)

Vad har mer hänt?
Inte så mycket, jobbade hela helgen så den var helt fullbokad, och gott väder hade vi också! =)
Goa pengar som kommer in på kontot, har jobbat en hel del nu i april så det gillar vi! ;)
Har dock inga mer tider inplanerade förens under rocken (SRF). Fast man kan ju alltid hoppas på att de hör av sig snart igen *ler*

Nahe, hänga upp tvätten nu och plocka undan här lite ifall någon skulle få för sig att komma hit ikväll, kanske svärmor. Man vet ju aldrig! ;)

Ha det så bra och ha en bra valborg om vi inte hörs igen innan dess! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback