Torsdag

Jaha, då var det torsdag igen. Känns som att alla andra dagar bara hoppas över och så är det torsdag igen.
Så här sitter man igen, haha. Ovanligt va?

Har nästan varit duktig idag, satt igång en hel maskin tvätt. Det ni! ;)

Är det någon som känner igen sig att ni har ringt till mig idag vid typ tiotiden???
Var nämligen som så att telefonen låg vid datorn och jag låg i sängen. Ola satt vid datorn så när det ringde så slängde han den till mig i sängen och då DOG den, när jag väl satte igång den igen så kunde man inte se vem det var som hade ringt! *argh*
Tänk om det var något viktigt ang. jobb???
Ola sa först att det var typ 0457 eller något och ändrade sig sedan till att det KANSKE var 0454. Hrm, ja du. Då kan det antingen vara Lernia, Adecco, barnomsorgen eller Ronneby Brunn. Känns bra! *not* Tyvärr har de inte ringt tillbaka så jag har inte en aning om vad jag ska göra. Finns väl inte så mycket jag kan göra...Sorgligt nog, har gått hemma och mått litte smådåligt över detta nu. Men men, inget att göra någonting åt. Som Ola sa, kan ju alltid hoppas  att det var någon som ringde fel. Ja, det händer ju ofta *not*

Mamma och jag hade tänkt sticka till K-stad imorgon efter hon hade slutat jobba vid halv två för att ev. hämta min tele och kolla på skor till mig...(är i väldigt stort behov utav det). Har finstövlar och foppatofflor, pinsamt!!
Men kom på imorse när jag vaknade att jag skulle på något infomöte på arbetsförmedligen på fredag kl 14, vilken jävla tid att lägga möterna på! *grr* jaja, får väl se om vi hinner köra ner iaf.

Nej, nu måste jag påbörja det där specialcv:t jag skulle haft skrivit för länge sedan nu så det är gjort.
Sen ikväll är det återigen dags för afro! =)

Höres gott folk, ha en bra dag ute i arbets/plugglivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback