Tisdag

Tja gott folk!

Tisdag idag, har precis lagat mat och sitter nu och väntar på att Ola kommer hem så att vi kan äta. Är hungrig! =)

Är lite smått nervös idag faktiskt, har aldrig varit på intervju förr, hrm. Jag hoppas det kommer att gå bra. Ska läsa på lite om Ronneby Brunn och sedan kolla igenom lite frågor "som kan dyka upp" och förbereda svar på dem.
Så håll tummarna för mig imorgon kl 16, eller snarare vid 15 eftersom det är då min resa (med mitt lokalsinne som ligger på noll) ska användas *asg* Har ju varit där förr så det ska nog lösa sig hoppas jag.
Har ju som sagt lyckats innan såsom när jag jobbade i Vansbro.

Är grymt festsugen, sitter och lyssnar på go festmusik, vill bara få igång festtarmen. Men det får vänta till på lördag då vi ska ha återträff med klassen. Ska bli såååå kul att få träffa alla igen, hoppas vi sedan drar vidare ut för att skaka på rumpan lite!  =) Var alldeles för länge sedan jag gjorde det nu! :/

På torsdag ska jag äntligen få träffa min Malin igen, och självklart hennes Julia! =)
Vi ska kolla läget på netto, sen ska vi upp och kolla på deras nyköpta hus. Och kanske få på målarkläderna igen och måla en vägg eller två? Vem vet vad dagen har att bjdua på! =)

Nej, nu får han bannemig komma hem för magen skriker!

Höres gott folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback