Tisdag fm

Jahap, vart tog förmiddagen vägen? Steg upp vid åtta för att köra Ola till jobbet (känns ju meningsfullt att gå på utbildning när han kanske får sparken) *hrm* Men men, blir ett 14h pass för stackarn idag. Fast gjorde stor matlåda till honom igårkväll så han ska nog klara sig! *ler*
När jag kom hem igen så lagade jag god frukost och åt, la mig lite i sängen igen eftersom det är typ 2 grader i denna lägenhet känns det som! :/ Och så vaknade jag nu...*hoppsan*

Undra vad denna dagen ska ge, kvällen igår blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Var och tränade, körde sedan en rudan till M,M & U, där bjöds det på hemmagjord pizza *mums*, plockade upp Ola när han slutade vid elva, kom hem duschade, fixade maten till Olas matlåda och därefter körde jag upp och hämtade M.
Så idag stor det högst på listan att köra hem bilen till M så hon kommer till jobbet! :)

Vad som sker sen är en gåta...Baka kanske? Är lite sugen, är dock inte lika sugen på att köra och handla.
Jaja, vi får se vad som sker. Som vanligt så tar jag dagen som den kommer! :)

Höres gott folk!

Kommentarer
Postat av: Leeeeena!

Det tycker jag låter bra!! Mitt patetiska liv tänker jag inte ens skriva om.. Men jag älskar att läsa andras ;)..



Ett tips är att köra lite tyskalektioner.. jag lovar att lära mig allt du skriver ;)

2008-10-07 @ 16:45:56
Postat av: My

hehe, jag lovar att försöka med lite tyska. Men då är det du som skriver MVG på nästa tyskaprov? ;P

2008-10-07 @ 17:30:24
Postat av: Håkan

"Stackarn" bröt ju ihop efter 12 timmar...

2008-10-07 @ 23:20:03
Postat av: Lena

Hahahaha ja du.. jag lovar att försöka iaf ;)

2008-10-08 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback