Snart tisdagkväll!

Jahapp, undra vart dagen tog vägen. Låg i sängen alldeles för mycket och tyckte synd om sig själv som alltid är så ensam och ingen som vill leka med mig! :(
Sen gick det nog över lite till aggresivitet så jag började städa i alla viktiga papper, nämner inga namn men någon har j*vligt dålig koll på sina bankpapper mm. Så nu är de insatta i en pärm/lagda i i vikpärmar för att ha en aning bättre koll. Det är sånt där tråkigt måste som jag skulle gjort för ett ex antal veckor sedan, men nu är det gjort!

Vad ska man göra nu då?
Märks inte alls att jag är jättedålig på att sysselsätta mig själv med saker och ting.
Som Ola sa "du måste aktivera dig med någonting" -Som vaddå??
Jag är nog världens mest pratglada person som kräver att få vara bland andra människor, klarar inte av ensamheten.
Fattar egentligen inte varför jag har så svårt att få nya vänner?
Vet inte om jag är så speciellt blyg av mig eller om folk har förutfattade meningar om varandra här i det här trevliga lilla samhället!
Tror tyvärr på det sistnämnda, tråkigt nog. Men bara så ni vet alla där ute vad ni än tror om mig så har jag inga förutfattade meningar om någon. Jag är öppen för det mesta... Tyvärr så ser nog de flesta mig som den My jag var på gymnasiet. Tro det eller ej, men folk kan förändras!!

Usch, va det är synd om lilla mig. Gnäll gnäll gnäll! *ge dig My*
Jaja, skönt att få det sagt i alla fall!

Ikväll blir det nog ingen träning för min del, fast vi har ju fått "tillåtelse" att vara med på Kiboxen nu, men mesig som man är så vill man ju inte gå dit själv. Ingen som vill följa med??

Och bakat har jag inte heller gjort, har dock fortfarande mina funderingar på det. Dagen är ju som sagt inte över än. Måste ändå upp och handla, har hittat ett mumsigt brödrecept på arla.se. Fast egentligen är jag mest sugen på att baka onyttigheter, det som är roligt ju! :)
Tyvärr har jag sååå dålig karaktär att det mesta hade tagit slut samma dag, annars har jag en gottegris till sambo med! :P

Gokväll got folk!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hade gärna följt med och tränat, om jag inte hade kännt mig lika smidig som en heffaklump, haha!

Postat av: My

Haha, känns en aning farligt det där med träning i ditt rätt sena läge..Kan ju sätta fart på både det ena och det andra! ;) Inte så lyckat att ringa till Anders och säga "Hej, din sambo är uppe i ofm och tränar med mig och hon ska föda nu!" Tror han hade varit rätt arg på mig då! skrattar

2008-10-07 @ 22:08:13
Postat av: Leeena

Ooh ooh ooh! Baka bullar =)... Om man ändå gjorde sådana saker när man hade lite tid över.. Istället så ligger jag å degar (hö hö hö) i soffan å ser på alla mina älskade serier ;)

2008-10-08 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback