Onsdag

Blev inget mer inlägg igår, hände väl inte så väldigt mycket. Min telefon kom så den sprang jag upp och hämtade! *glad*
Men måste säga att jag saknar mig gamla, får försöka vänja mig vid denna iaf!

Så halva kvällen gick åt till att kladda med den, fick ett ryck vid sjutiden sen att stryka tvätten så även det blev gjort. Sen var det mys framför tv:n resten av kvällen. Ola hade köpt hem glögg och pepparkakor *mjums* Så det mumsade vi på till Ugly betty, Andra Avenyn, Desperata hemmafruar och Dödlig fångst, tisdagar är verkligen en tv-dag! =)

Idag bär det snart av till Af för ännu ett möte *suckar djupt* Fick ett avslag till på ett jobb jag har sökt idag *blä*
Sen bär det nog hem till mamma en runda innan det är dags för simhallen och sen Friskis och svettis! =)
Onsdagar är en tuff dag men ack så rolig, slipper sitta ensam!

Hörde på vädret igår att det finns risk för att det kan komma upp till 10 cm snö natten mellan fred-lördag här, HELT sjukt!!!!
Det är ju inte ens november än *vill inte vill inte vill inte*
Får hoppas på att metrologerna ännu en gång har fel. Tycker synd om grabbgänget som kommer från hela Sverige och Norge för att fiska i Blekinge idag. De ska stanna till söndag, lite normalt väder kan de väl bjuda på så de får en trevlig vistelse här?!  =)

Nej, nu får jag nog ta och sticka...

Vi höres kanske senare, är nog inte hemma förens vid nio men men! ;)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback