Onsdag hela dagen lång

Har varit uppe "tidigt" idag med, va duktig jag är! :)
Ola skulle till tandläkaren, och snäll som man är så ställde jag upp att köra honom vid halv tio.
Sen var det storhandling på Willys efter det, känns rätt bra att göra så. Spara en j*vla massa pengar på det istället för att handla på ica i Jämse varje dag. Måste börja tänka i andra banor nu när läget ser ut som det gör på Volvo/Finnveden.
Skulle klippa luggen med, men icke sa nicke att de hade en tid till mig idag heller så nu har jag beställt en tid på fredag så den verkligen blir klippt, ser ju inte någonting knappt längre. Känner mig som rumpnissarna! "Våfådåda"

Ne, nu ska det lagas lite mat och mysa lite med Ola innan han sticker till jobbet idag. Får hoppas att inte denna dag blir lika långtråkig, ska köra till mammas jobb vid halv fyra, ge henne mat. Efter det sticker vi till simhallen och simmar 1km, kör sedan direkt till coreträningen på F&S som mamma går på och passet efter så är det min tur att träna. Gott!!

Skriver mer senare...

Tschüss (Var det så det stavades Lena?) ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Abso-fucking-lutely :D

2008-10-08 @ 16:25:32
Postat av: My

Haha, erkänn du fick slå upp det först va? ;)

2008-10-08 @ 21:00:44
Postat av: Lena

Nej jag går på den gamla välkända känslan ;).. mohahaha!

2008-10-09 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback