När ska oturen vända???

Alltså jag tror egentligen det är lika bra att jag håller käften, men jag kan verkligen inte det!

Ah, va arg jag är. Tur mamma var med och lugnade ner mig och försökte få mig på andra tankar.
Körde ju som sagt till K-stad idag för att hämta min tele som de egentligen skulle skicka men som aldrig kom. Och försöka ringa tph är ju lika lätt som att stå på händer och dricka samtidigt!

Så vi kom in, och vad säger han????
"Den kom till Ica Nära idag kl 16.00. Hur förbannad blir man inte då? Så då började det koka en del inombords. Men det som löste ut bomben och han märkte nog på mig hur j*vla förbannad jag blev. Så här sa han iaf "Tyvärr så görs inte din gamla telefon längre (W710I, lila) så de har skickat en helt annan telefon till dig." En Sony Ericsson, svart, ful sak. Som är 1000kr billigare än den jag hade innan. Hur glad blir man då på en skala??
Jag sa ja, den vill jag ju inte ha. Ville ju inte ha den gråa ni skickade till mig förra gången heller, och ni lovade att de på SE hade sagt att om jag väntade upp till tre månader så skulle jag få en exakt likadan igen. Dum som är så gick man ju på det. Och fick tigga och be min bror att få låna hans tele i ytterligare tre månader.
Varför kan man inet få välja vilken tele man vill för ungefär samma prisklass?? Utan DE ska bestämma det åt en. Ful, plastik sak fick jag istället som går att ringa och sms:a med....
Så jag tog mina papper och så "ja, jag får väl sälja den på tradera"
Hehe, det gillade han nog inte att jag sa högt och tydligt inför alla andra kunder! SKITER JAG INTE LITE I!!!!
Och varför kunde de inte hört av sig till mig utan låta mig sitta och vänta i en hel vecka på denna j*vla telefon?? Fick ju sms:et för en vecka sedan att min telefon är klar hos "reperatören" HA, inte ens sanningen kan de skicka i ett sms, pinsamt!

Nej, tummen NER för The Phone House. Kommer aldrig mer köpa något därifrån. Och egentligen skulle jag vilja ge den största tummen NER för Sony Ericsson för deras dåliga service!

Problemet är ju bara, vad ska man skaffa sig för tele nu???
Ingen som vill köpa en ful, svart plastik SE?
SE har ju de snyggaste och bästa telefoner när de väl fungerar! ;)
Ah,va jobbigt!!!

Så jag fick trösta mig själv med lite shopping, en hel del underkläder och ÄNTLIGEN hittade jag ett par skor för normalt pris! =)
Sen bjöd mamma på mumsig mat! *ler*

Nähe, nu får det räcka med klagomål för idag. Måste leta vidare efter mobil.

Nattinatt på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback