Måndag!

Vet inte vad det var med min blogg igår, gick inte att publicera något inlägg. Men idag funkade det igen! :)

Ja, vad gjorde jag egentligen igår?
Var hemma hos mamma och hjälpte henne att ändra om lite där hemma och slänga lite möbler! ;)
Vilka jag tjatade om redan när hon satte in dem att de skull slängas *haha* Efter några år fick jag som jag ville!
Sen blev det mest slapp i soffan och fick lite söndagsmiddag i form av stek, potatis och brunsås.
Därefter var det till att sticka hem, hoppa in i duschen. För när Ola kom hem från fisket så var det dags för en liten söndagsmiddag hos svärmor. Gissa vad vi fick där?? Jo, stek, potatis och brunsås! :) Haha!

Satt och myste hemma hos dem ett tag, Ola hjälpte henne att beställa en ny dator.
Begav oss sedan hem vid tio eftersom Ola började bli trött och så skulle han upp tidigt idag med.

Han ska vara glad att han inte jobbar em eller natt denna veckan, då hade han dött. Jag vaknade halv nio utav att de kör med någon maskin i det huset där de heller på att renovera, det låter som f*nken. Har inte en aning om vad de sysslar med.Usch!
Hade Ola varit hemma och varit lite småtrött nu så hade han nog stuckit dit och mördat någon eller något! *skrattar*
Ola gillar INTE när han blir väckt av oljud när han är trött! *tss*

Vad som sker idag är ännu ett mysterium. Ligga och mysa lite till under täcket tror jag, sen ska det upp och handlas. Har nämligen hittat ett recept med kyckling och äpplen, ser väldigt smarrigt ut så det ska jag bjuda på idag hade jag tänkt.

Vart resten av dagen kommer åt till vet jag inte, vet bara att det är måndag= träning med Lena N igen! :D

Ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback