Lördag

Lördag idag, sitter för tillfället hemma hos mamma. Har täckt över båten, sitter nu här i köket vid mammas dator för att få tiden att gå. Tråkigt att sitta hemma själv medan Ola fiskar...

Måste få se/prata med folk någon dag i veckan iaf! :)

Ikväll händer det väl inte så mycket, ska äta lite räkor och vitlöksbaguetter. Kanske en kladdkaka till efterätt??
Är sugen på att baka fortfarande, kanske blir att göra det där brödet som jag hittade på nätet innan. Såg så gott ut med nötter och torkade aprikoser.
Fast helst av allt vill jag baka onyttigheter! :D
Tur att man inte är ett godismonster.

Får se vad kvällen har att erbjuda, vill hitta på något men men!

Tjao så länge....


Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas det blev en mumsig kladdkaka. det förtjänar du :) lr kanske en sån där god med lime o kesella.

2008-10-12 @ 14:37:52
Postat av: My

Tyvärr blev det bara ett kg räkor, vitlöksbaguette och en påse godis för mig. Sen hade jag konstigt nog väldigt ont i magen! :/

2008-10-13 @ 11:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback