Lördag hela veckan?

Haha, det kan man tro. Iaf om man läser min blogg..

Ola kom hem vid sextiden idag, kors i taket!
Så när jag körde mamma & co till kyrkhult så passade jag på att köpa hem lite gott från willys. När jag sen kom hem så tillagades det potatisgratäng, tzatsiki och fläskfile.
Tittade även på något program idag där de gjorde fruktsallad som jag blev mäktigt sugen på, så det har jag precis stått och gjort. Trodde vi skulle mysa lite framför tv:nl titta på en bra film och äta fruktsallad. Jag har ätit upp min del, Ola tittar på boxning som är aptråkigt, så där sitter han nu själv och jag har eftersom han aldrig kan ge sig och titta på något annat. Har lärt mig att om inte jag får min vilja igenom och att han stannar och tittar på det med mig någon gång så ska f*n inte jag heller sitta och titta på hans skit, som han vill se!!

Får väl se vad som sker mer ikväll, Beck börjar snart så jag får väl titta på det här i sovrummet. Mamma ringer väl lagom tills den är slut och vill åka hem. Tror nog att jag kryper ner i sängen efter det. Usch, imorgon "tvingas" man ju stanna en hel timme extra i sängen! ;)
Det är nog det enda positiva med vintertid, man får en timme extra. Men det är nog det ENDA positiva med kalla eländiga vintern!

Jo, just det. Har beställt mig en telefon också. Får se om den dyker upp någon dag nästa vecka, får hoppas jag lyckas sälja den andra också! Ingen som vill ha en finfin Sony Ericsson w350i?? Det ingår högtalare till stranden.

Yeye, ska surfa vidare en stund tills Beck börjar.

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback