Hjäääälp!!!

Shit va nervös jag är, är helt sjukt. vaknade typ vid halv åtta idag. Hur pigg som helst (vill inte veta när jag somnade).
Kunde inte äta frukost för jag hade ont i magen, satte mig vid datorn. Kunde inte skriva, hela kroppen bara skakade!
Herregud,. känns precis som om man ska köra upp eller någonting. Kan inte minnas när jag var såhär nervös sist.

Så svårt att veta hur en intervju ska gå till, hur seriösa de är. Hur seriös ska jag vara??? Skitsvårt att lägga sig på ett bra plan.
Har iaf läst lite om företaget och på lite frågor som kan tänkas komma. Men det är helt omöjligt att veta exakt hur de lägger upp det.
Åh, jag vill ha det gjort nu. Rena pinan att behöva gå och vänta till kl 16.00. Har fixat en ersättare till mig idag på friskis och svettis så jag slipper stressa till det. Har ju inte en aning om hur lång tid det kommer ta, eller hur många det är som ska intervjuas!
Snälla, håll tummarna för mig att jag gör ett gott intryck!
Varför vill jag alltid visa min bästa sida och alltid göra så bra ifrån mig jag bara kan??
Jaja, kan bara göra mitt bästa sen får vi se hur det går!

När jag kommer hem iväll kommer jag vara överlycklig att det är över. Antagligen kommer man att få gå på många intervjuer under sin livstid så det är bara till att vänja sig! ;)
Har man gjort det en, två gånger sen så kanske man inte är lika nervös för då har man en liten aning om hur det går till.

Nej, nu måste jag gå och försöka fördriva tiden lite till. Innan det är dags för att hoppa i duschen, äta och försöka ta sig till Ronneby! Haha, jag och mitt lokalsinne. Det kan sluta precis hur som helst! =)

Ska försöka uppdatera ikväll hur det har gick!

Tjenixen så länge....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Intervjuer är inte så farliga som man tror =) Var dig själv bara så går det nog bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback