Heute ist mein tag?? ne...bara skojar

Tja!
Nu är jag äntligen hemma igen, känns hårt att vara borta i sex timmar  för att simma i typ 45 min och sen sitta och halvsomna på corepasset som mamma var på. Sen kom Ingela och hela hennes dundersköna pass!
Lär ju ha ont både här och där imorgon men jag säger bara det HERREGUD vilket underbart pass. Så grymt go musik så man bara vill sjunga med, märkte inte förens efteråt hur j*vla jobbigt det var! *asg*
Tur att man är värd på hennes pass så man alltid är på plats och kan ryckas med! ;)

Nej, nu blir det duschen och sen tv:n med ett gäng clementiner...
Imorgon ska det städas undan här lite och söka jobb för omväxlingens skull *suck*

Är rätt trött av någon konstig anledning, får se om mina gluggar orka vara öppna tills nallen kommer hem!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback