Fredag igen

Herregud, var det inte nyss fredag?? =)
Jaja, nu är den här igen iaf. varken man vill eller inte. Men vem vill inte ha fredag? ;)

Idag har jag mycket att göra på listan. Känns skönt att ha något att göra.
Så idag ska jag städa hela lägenheten (om jag hinner hela vill säga), vid ett ska jag köra upp och veckohandla, hämta Ola. Köra snabbt hem för att ringa vår hyresvärd för att se om det finns möjlighet att komma och titta på två av de lägenheterna som vi har intresseanmält.
Därefter blir det nog lite våfflor tror jag, är lite smått sugen på det! =)
Kvällen ska sen förhoppningsvis spenderas vid tv:n. Ola ska väl bygga ihop sin mammas dator så det får bli en ensam kväll vid tv:n. Eller ensam och ensam blir den ju inte. Ska tända ALLA ljus som finns i lägenheten! *mys* Tror det var 57st sist jag räknade *skrattar*

Antar att jag inte hinner torka alla golven idag så det får jag nog göra imorgon. Sen ska det softas vid förhoppningsvis lite villervalle i söderhavet i väntan på att göra sig iordning inför återträffen med klassen på kvällen! *leeeer*

Jahapp, nehepp om man skulle sätta igång lite bra musik så att man kommer igång! ;)

Ha en trevlig fredag mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback