Fredag em/kväll

Är det snart! =)
Dagens alla måsten är gjorda. Har varit på möte på af, ska dit igen på onsdag. =/
Sen efter det var jag och storhandlade inför helgen och stack sedan till nästa möte eller intervju eller vad man nu ska kalla det, på Lernia i Olofström. Gick rätt bra tyckte jag, hon verkade gilla mig. Kom på så mycket nu i efterhand vad man ville ha sagt. Får en aning hjärnsläpp när man väl sitter där på intervju *ler*
Finns ju dock tyvärr inga jobb just nu, men det kanske dyker upp?! Så så då skulle hon höra av sig till mig. Fast det finns ju andra som de måste fråga först. Så vi får se vart det leder. =)

Var och hämtade min "fina" SE w350i, blääää!!! Ingen som vill köpa den? Ni får den för 1300kr!
Kan inte bestämma mig vad jag vill ha istället. Vill ju som sagt egentligen inte lägga ut pengar på en mobil för tillfället, jag var ju så nöjd med min lila w710i! Men men, vi får se. Har hittat en fin liten sak, fast ack så dyr. Nästan 2200kr och så är det såklart en SE det också, farligt??!

Nehepp, nu ska jag slappa lite innan det är dags att hämta Ola på jobbet. Ska iväg till smålandsgatan och kolla på lägenheten då och efter det så måste vi tanka. Pinsamma mesiga jag vågar ju inte göra det själv längre när man inte kan tanka i jämse....Haha. Så Ola har lovat att följa med första gången! ;)

Där efter ska vi iväg och fira att han fick stanna kvar på Finnveden, så det blir nog en god middag och kanske en cider eller två! ;)

Ha en trevlig fredagskväll kära läsare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback