Fortfarande lördag!

Nu har jag varit duktig!
Har bakat två bröd, skrivit klart mitt cv och ska snart gå och skicka iväg det! *gött mos* =)

Så nu sitter jag här igen, vad ska man göra nu?

Känner mig en aning deppish idag känner jag. Gått hemma själv hela veckan när Ola jobbar em och så åker han iväg tidigt idag också! =(
Och såklart ska han iväg och fiska imorgon med, fast då med sin far så då sticker de inte lika tidigt.

Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll, fast har ingen lust att laga ihop något. Lär ändå sluta med att jag är så hungrig och man är så trött på att vänta tills Ola kommer hem. (som alltid kommer väldigt väldigt sent), så jag kommer sitta som vanligt och äta själv vid matbordet.
Skönt att klockan snart ska flyttas tillbaka så det blir mörkare en timme tidigare och Ola kommer då hem tidigare. (Hoppas kan man ju alltid göra).

Har även gjort en balansräkning ang. lägenheterna, men har även där inte kommit fram till något vettigt.

Är sugen på att baka mer, men orkar inte gå och handla och städa upp efter mig =) Blir bara onyttigheter då och det behöver vi inte någon av oss ändå så det är väl lika bra att låta bli.

Ska snart köra iväg mamma & co till en 40 års fest, så ikväll blir det nyktert...Som vanligt ifs, fast tog faktiskt två cider på pizzerian igår. De hade den med hallonsmak kvar så den blev min! ;)

Nehepp, kallt är det så jag håller på att dö här. Får sluta skriva nu så jag kan ta på mig mina vantar för att få upp värmen i fingrarna...Hjälper inte med stor tjock tröja, dunsockar och filt, pinsamt OFMHUS hör ni det, SÄTT PÅ VÄRMEN!!!!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback